Με μεγάλη μας χαρά σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας έλαβε δύο πρώτες θέσεις στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Hydrobots στον οποίο συμμετείχε. Οι κατηγορίες στις οποίες συμμετείχαμε ήταν οι Υποβρύχια πρόκληση, Κατασκευάζοντας το όχημα, Αναβαθμίζοντας το όχημα και Σχέδιο μαθήματος και είμαστε πρώτοι και στον αριθμό των συμμετοχών. Λάβαμε την πρώτη θέση και το αντίστοιχο βραβείο στις κατηγορίες Υποβρύχια πρόκληση και Αναβαθμίζοντας το όχημα. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το κείμενο όπως δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα hydrobots.gr
Αφού πρώτα ευχηθούμε καλή σχολική χρονιά σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε, με μια μικρή καθυστέρηση, τα αποτέλεσμα του 1ου διαγωνισμού Hydrobots ο οποίος έλαβε χώρα στις αρχές του καλοκαιριού που πέρασε και σημείωσε μεγάλη επιτυχία.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο διαγωνισμός περιλάμβανε 5 διαφορετικές κατηγορίες.
Υποβρύχια πρόκληση: Στόχος σε αυτήν την κατηγορία ήταν η δημιουργία ενός σύντομου video σχετικά με το πώς ο συνδυασμός επιστήμης, τεχνολογίας και απλών υλικών μας βοηθούν να φτιάξουμε ένα αυτοσχέδιο υποβρύχιο όχημα πολλαπλών χρήσεων.
Κατασκευάζοντας το όχημα: Εδώ οι συμμετέχοντες έπρεπε να δημιουργήσουν ένα οπτικοακουστικό οδηγό που θα παρουσιάζει σύντομα αλλά και περιεκτικά τα βήματα που ακολούθησαν για να κατασκευάσουν το Hydrobot. Εναλλακτικά υπήρχε η επιλογή να γίνει το ίδιο για το Hydrosensor Κιτ
Αναβαθμίζοντας το όχημα: Στην συγκεκριμένη κατηγορία οι διαγωνιζόμενοι έπρεπε να στείλουν ένα μικρό video με το νέο βελτιωμένο από αυτούς Hydrobot εν δράση, καθώς και μια σύντομη τεχνική έκθεση που θα περιγράφει τη λειτουργία των προσθηκών που έκαναν, τον τρόπο ολοκλήρωσής τους και τα υλικά που χρησιμοποίησαν.
Αλλάζοντας την εμφάνιση: Σε αυτήν την κατηγορία το βάρος έπεφτε στην εμφάνιση του Hydrobot. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να στείλουν βίντεο ή φωτογραφίες με το «διαφορετικό» Hydrobot που δημιούργησαν .
Σχέδιο μαθήματος: Η τελευταία κατηγορία απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς που επέβλεπαν τις ομάδες δημιουργίας του Hydrobot. Στο πλαίσιο αυτής της κατηγορίας έπρεπε να δημιουργήσουν σχέδια μαθήματος που θα συμβάλουν στην ανάδειξη του θετικού ρόλου που μπορεί να παίξει το Hydrobot στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας, στη Μέση Εκπαίδευση.
Συνολικά διαγωνισμό έλαβαν μέρος 16 ομάδες, καταθέτοντας 23 προτάσεις. Η κατηγορία “Κατασκευάζοντας το όχημα” είχε τις περισσότερες συμμετοχές, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα με τις περισσότερες συμμετοχές στις κατηγορίες του διαγωνισμού ήταν η ομάδα του 1ου Γυμνασίου Παπάγου, υπό τον κο Μιχάλη Βαμβακάρη και τον κ. Γιώργο Καλέμη. Το 1ο Γυμνάσιο Παπάγου κατέθεσε 4 προτάσεις, τις περισσότερες από κάθε άλλη ομάδα.
Ύστερα από αρκετή μελέτη, η ομάδα του ιδρύματος Ευγενίδου σε συνεργασία με εμπειρογνώμονες αξιολόγησε όλες τις προτάσεις που υποβλήθηκαν και ξεχώρισε ως καλύτερες τις ακόλουθες ανά κατηγορία:
Υποβρύχια πρόκληση:
Μιχάλης Βαμβακάρης, Γιώργος Καλέμης, 1ο Γυμνάσιο Παπάγου
http://youtu.be/yJomRT-ECnM
Κατασκευάζοντας το όχημα:
Γιώργος Σκαπέτης, 4ο ΓΕΛ Δράμας
https://www.youtube.com/watch?v=HeypilLkWyE
Αναβαθμίζοντας το όχημα:
Γιώργος Μουρτζούχος, 1ο ΓΕΛ Αιγίου
http://youtu.be/zzw3sZWAT9k
Μιχάλης Βαμβακάρης, Γιώργος Καλέμης, 1ο Γυμνάσιο Παπάγου
http://youtu.be/BOvuG-Hsn2o
Αλλάζοντας την εμφάνιση:
Διαμαντής Παπαθεοδώρου, Μαυρογένειο ΕΠΑ.Λ Σάμου
http://www.youtube.com/watch?v=PrlDhM5KZpo
Σχέδιο μαθήματος:
Μανώλης Σίκαλος, ΕΠΑ.Λ Καρλοβασίου
http://hydrobots.gr/index/wp-content/uploads/2014/06/didaskalia.doc
Λεμονιά Γολικίδου, Δημήτρης Φάσουρας, 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας
http://hydrobots.gr/index/wp-content/uploads/2014/07/Hydrobot-A-Business-Plan-μιας-Παραγωγικής-Μονάδας.pdf
Οι παραπάνω ομάδες κέρδισαν από 1 Κιτ Ηλεκτρονικής κατάλληλο για την πλατφόρμα Arduino.
Ευχαριστούμε και πάλι όλους τους συμμετέχοντες, , τόσο τους μαθητές όσο και τους εκπαιδευτικούς, για την προσπάθεια που κατέβαλαν και δίνουμε ραντεβού για τον 2ο διαγωνισμό Hydrobots την επόμενη χρονιά ελπίζοντας σε ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή και επιτυχία
1η Πανελλήνια και 5η Πανευρωπαϊκή θέση στο διαγωνισμό Ode to Code
Το 1o Γυμνάσιο Παπάγου είναι ο Νικητής για την Ελλάδα του Ode to Code Video Contest που διοργάνωσε το Europe Code Week, ενώ κατέλαβε επιπλέον και την 5η θέση ανάμεσα σε 113 υποψήφιους από όλες τις χώρες!
Στη δράση συμμετείχαν όλες οι τάξεις και όλα τα τμήματα του σχολείου, κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας του Κώδικα, από 12 έως και 16 Οκτωβρίου 2015 οπότε και έγιναν στο σχολείο μαθήματα εισαγωγής στην Εκπαιδευτική Ρομποτική, με την ευγενική υποστήριξη της Google.
Παρουσιάστηκε η εκπαιδευτική πλατφόρμα Arduino και σε συνδυασμό με το λογισμικό Scratch for Arduino (S4A) δημιουργήθηκαν απλά προγράμματα. Με αυτά οι μαθητές και οι μαθήτριες κατάφεραν να χειριστούν διόδους εκπομπής φωτός LED, με τις οποίες έστελναν κωδικοποιημένα μηνύματα.
Παρουσιάστηκε επίσης ένα τυπικό ρομποτικό αμαξίδιο με κίνηση στους δύο τροχούς το οποίο απέφευγε εμπόδια και κινούνταν μπροστά ή πίσω ανάλογα με το τι ανίχνευε ο αισθητήρας υπερήχων που ήταν εγκατεστημένος στο μπροστινό του μέρος. Ο κώδικας που ήταν αποθηκευμένος στο Arduino επάνω στο αμαξίδιο και έπαιρνε τις κατάλληλες αποφάσεις, αναλύθηκε πλήρως στο περιβάλλον Arduino IDE και εξηγήθηκε πώς το Λογισμικό και το Υλικό συνεργάζονται αρμονικά για την επίτευξη του τελικού αποτελέσματος.
Οι εκπαιδευτικοί που καθοδήγησαν τους μαθητές ήταν η κ. Μαραβέλια Σοφία πληροφορικός, ο κ. Βαμβακάρης Μιχάλης, πληροφορικός και ο κ. Καλέμης Γεώργιος, φυσικός.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Σελίδα 3 από 3
Κύπρου & Ιωνίας 4
ΤΚ 15669, Παπάγου
Τηλ : 2106540786
Φαξ : 2106532325
email: 1gympapagou@sch.gr